Понеділок
04.05
|
6 клас
І підгр
|
Тема
уроку: «Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію»
Створити
проект та додати його до таблиці виконаних робіт. Відкрити
|
3 клас
І підгр
|
Тема
уроку: «Середовище створення презентацій. Переміщення
слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів»
Опрацювати
навчальне відео, виконати інтерактивні. Відкрити
|
|
5 клас
І підгр
|
Тема
уроку: «Алгоритми з розгалуженнями»
Опрацювати
навчальну презентацію, опрацювати за
підручником ст. 127-131, створити
проект в онлайн середовищі Скретч 3.0 та додати його до таблиці виконаних
робіт. Відкрити
|
|
7 клас
І підгр
|
Тема
уроку: «Створення ігрового проекту».
Опрацювати
навчальну презентацію та виконати практичну роботу на сайті в
онлайн-середовищі Scratch
3.0 Відкрити
|
|
Вівторок
05.05
|
2 клас
ІІ підгр
|
Тема
уроку: «Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати»
Опрацювати
навчальне відео. Виконати практичне завдання в середовищі Скретч
3.0. Відкрити
|
9 клас
І підгр
|
Виконати завдання в
середовищі Classroom
Код
класу 46jbt2i
Тема
уроку: «Розв’язування компетентнісних задач»
Тема
уроку: «Розв’язування компетентнісних задач»
|
|
Середа
06.05
|
8 клас
|
Виконати завдання в середовищі Classroom. Код
класу 4ips6rj
Тема уроку: «Розв’язування компетентні них задач». Відкрити
|
4 клас
І підгр
|
Тема
уроку: «Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів»
Опрацювати навчальні
презентації, виконати вправу. Відкрити
|
|
5 клас
ІІ підгр
|
Тема
уроку: «Цикли з передумовою»
Опрацювати навчальну
презентацію, створити проект в онлайн
середовищі Скретч 3.0 та додати його до таблиці виконаних робіт. Відкрити
|
|
7 клас
ІІ підгр
|
Тема
уроку: «Розробка сценарію та інформаційної моделі для
гри»
Опрацювати
навчальну презентацію, створити проект в онлайн-середовищі Scratch 3.0 Відкрити
|
|
Четвер
07.05
|
6 клас
ІІ підгр
|
Тема
уроку: «Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію»
Створити проект та додати його до таблиці виконаних
робіт.
Відкрити |
10 клас
|
Тема уроку: «Комп’ютерна верстка. Програми
для комп’ютерної верстки: інтерфейс, основні функції. Інструменти роботи з
текстом і зображенням. Концепція багатосторінкового документа. Смислові та
художньо-декоративні завдання при підготовці поліграфічної продукції. Основні
друкарські терміни. Основи композиції і архітектоніки багатосторінкового
видання. Вимоги єдності стилю в графічній композиції»
Опрацювати
теоретичний матеріал, пройти тестування. Створити оголошення та відправити на
електрону пошту.
Тема уроку: «Листівка.
Призначення. Композиційні прийоми створення листівки. Шрифтові композиції та
графічні елементи листівок. Створення листівки (колаж)»
Опрацювати
теоретичний матеріал, пройти тестування, створити листівку та відправити на
електрону пошту.
|
|
8 клас
|
Виконати завдання в середовищі Classroom. Код класу 4ips6rj
Тема уроку: «Розв’язування компетентні них задач». Відкрити
|
|
9 клас
ІІ підгр
|
Виконати
завдання в середовищі Classroom
Код
класу 46jbt2i
Тема
уроку: «Розв’язування компетентнісних задач»
Тема
уроку: «Розв’язування компетентнісних задач»
|
неділя, 3 травня 2020 р.
Завдання на карантин з 04.05 по 08.05
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
-
Дорогі учні та батьки! З 31 січня по 5 лютого в школі карантин! Завдання на карантин! 2 клас Виконати вправи : Вправа №1 , Впр...
-
Увага! Міжнародний конкурс з інформатики та комп'ютерної грамотності «Бобер» Готуємось до Бебрас-2019! Конкурс відбудеться 10-...
Немає коментарів:
Дописати коментар