Завдання на карантин з 12.05 по 15.05
Вівторок
12.05
2 клас
ІІ підгр
Тема уроку: «Створення малюнків за готовими алгоритмами»
Опрацювати навчальну презентацію. Виконати практичне завдання в середовищі Скретч 3.0.
9 клас
І підгр
Виконати завдання в середовищі Classroom
Код класу 46jbt2i
Тема уроку: «Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності»
Тема уроку: «Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту»
Середа
13.05
8 клас
Виконати завдання в середовищі Classroom. Код класу 4ips6rj
Тема уроку: «Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів»
4 клас
І підгр
Тема уроку: «Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону»
Опрацювати навчальну презентацію, виконати практичне завдання в програмі Paint або в іншому доступному графічному редакторі. Відкрити
5 клас
ІІ підгр
Тема уроку: «Складання та виконання проектів із циклами. Практична робота 6»
Виконати інтерактивну вправу, створити проект в онлайн середовищі Скретч 3.0 та додати його до таблиці виконаних робіт. Відкрити
7 клас
ІІ підгр
Тема уроку: «Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію»
Опрацювати навчальну презентацію, створити проект в онлайн-середовищі Scratch 3.0 Відкрити
Четвер
14.05
6 клас
ІІ підгр
Тема уроку: «Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію»
Створити проект та додати його до таблиці виконаних робіт. Відкрити
10 клас
Тема уроку: «Багатосторінкові видання та їх формат. Загальні питання побудови композиції шпальти (смуги ) набору. Сітка. Складові шпальти набору (кегль шрифту, інтерліньяж, відстань між колонками (середник), поля). Методи композиції тексту та графіки в смузі набору»
Опрацювати теоретичний матеріал, пройти тестування..
Тема уроку: «Перенос слів. Шрифтові виділення. Колонцифри. Колонтитули. Виноски. Художні ефекти. «Коридори». Висячі рядки. Текстові - видільні - титульні шрифти. Акценти. Абзацний відступ. Буквиця. Відбиття лінійками»
Опрацювати теоретичний матеріал, пройти тестування,.
8 клас
Виконати завдання в середовищі Classroom. Код класу 4ips6rj
Тема уроку: «Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі». Відкрити
9 клас
ІІ підгр
Виконати завдання в середовищі Classroom
Код класу 46jbt2i
Тема уроку: «Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності»
Тема уроку: «Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту»
Вівторок
12.05
2 клас
ІІ підгр
Тема уроку: «Створення малюнків за готовими алгоритмами»
Опрацювати навчальну презентацію. Виконати практичне завдання в середовищі Скретч 3.0.
9 клас
І підгр
Виконати завдання в середовищі Classroom
Код класу 46jbt2i
Тема уроку: «Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності»
Тема уроку: «Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту»
Середа
13.05
8 клас
Виконати завдання в середовищі Classroom. Код класу 4ips6rj
Тема уроку: «Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів»
4 клас
І підгр
Тема уроку: «Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону»
Опрацювати навчальну презентацію, виконати практичне завдання в програмі Paint або в іншому доступному графічному редакторі. Відкрити
5 клас
ІІ підгр
Тема уроку: «Складання та виконання проектів із циклами. Практична робота 6»
Виконати інтерактивну вправу, створити проект в онлайн середовищі Скретч 3.0 та додати його до таблиці виконаних робіт. Відкрити
7 клас
ІІ підгр
Тема уроку: «Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію»
Опрацювати навчальну презентацію, створити проект в онлайн-середовищі Scratch 3.0 Відкрити
Четвер
14.05
6 клас
ІІ підгр
Тема уроку: «Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію»
Створити проект та додати його до таблиці виконаних робіт. Відкрити
10 клас
Тема уроку: «Багатосторінкові видання та їх формат. Загальні питання побудови композиції шпальти (смуги ) набору. Сітка. Складові шпальти набору (кегль шрифту, інтерліньяж, відстань між колонками (середник), поля). Методи композиції тексту та графіки в смузі набору»
Опрацювати теоретичний матеріал, пройти тестування..
Тема уроку: «Перенос слів. Шрифтові виділення. Колонцифри. Колонтитули. Виноски. Художні ефекти. «Коридори». Висячі рядки. Текстові - видільні - титульні шрифти. Акценти. Абзацний відступ. Буквиця. Відбиття лінійками»
Опрацювати теоретичний матеріал, пройти тестування,.
8 клас
Виконати завдання в середовищі Classroom. Код класу 4ips6rj
Тема уроку: «Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі». Відкрити
9 клас
ІІ підгр
Виконати завдання в середовищі Classroom
Код класу 46jbt2i
Тема уроку: «Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності»
Тема уроку: «Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту»
Завдання на карантин з 04.05 по 08.05
Понеділок
04.05
|
6 клас
І підгр
|
Тема уроку: «Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію»
Створити проект та додати його до таблиці виконаних робіт. Відкрити
|
3 клас
І підгр
|
Тема уроку: «Середовище створення презентацій. Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів»
Опрацювати навчальне відео, виконати інтерактивні. Відкрити
| |
5 клас
І підгр
|
Тема уроку: «Алгоритми з розгалуженнями»
Опрацювати навчальну презентацію, опрацювати за підручником ст. 127-131, створити проект в онлайн середовищі Скретч 3.0 та додати його до таблиці виконаних робіт. Відкрити
| |
7 клас
І підгр
|
Тема уроку: «Створення ігрового проекту».
Опрацювати навчальну презентацію та виконати практичну роботу на сайті в онлайн-середовищі Scratch 3.0 Відкрити
| |
Вівторок
05.05
|
2 клас
ІІ підгр
|
Тема уроку: «Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати»
Опрацювати навчальне відео. Виконати практичне завдання в середовищі Скретч 3.0. Відкрити
|
9 клас
І підгр
|
Виконати завдання в середовищі Classroom
Код класу 46jbt2i
Тема уроку: «Розв’язування компетентнісних задач»
Тема уроку: «Розв’язування компетентнісних задач»
| |
Середа
06.05
|
8 клас
|
Виконати завдання в середовищі Classroom. Код класу 4ips6rj
Тема уроку: «Розв’язування компетентні них задач». Відкрити
|
4 клас
І підгр
|
Тема уроку: «Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів»
Опрацювати навчальні презентації, виконати вправу. Відкрити
| |
5 клас
ІІ підгр
|
Тема уроку: «Цикли з передумовою»
Опрацювати навчальну презентацію, створити проект в онлайн середовищі Скретч 3.0 та додати його до таблиці виконаних робіт. Відкрити
| |
7 клас
ІІ підгр
|
Тема уроку: «Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри»
Опрацювати навчальну презентацію, створити проект в онлайн-середовищі Scratch 3.0 Відкрити
| |
Четвер
07.05
|
6 клас
ІІ підгр
|
Тема
уроку: «Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію»
Створити проект та додати його до таблиці виконаних
робіт. |
10 клас
|
Тема уроку: «Комп’ютерна верстка. Програми
для комп’ютерної верстки: інтерфейс, основні функції. Інструменти роботи з
текстом і зображенням. Концепція багатосторінкового документа. Смислові та
художньо-декоративні завдання при підготовці поліграфічної продукції. Основні
друкарські терміни. Основи композиції і архітектоніки багатосторінкового
видання. Вимоги єдності стилю в графічній композиції»
Опрацювати
теоретичний матеріал, пройти тестування. Створити оголошення та відправити на
електрону пошту.
Тема уроку: «Листівка.
Призначення. Композиційні прийоми створення листівки. Шрифтові композиції та
графічні елементи листівок. Створення листівки (колаж)»
Опрацювати
теоретичний матеріал, пройти тестування, створити листівку та відправити на
електрону пошту.
| |
8 клас
|
Виконати завдання в середовищі Classroom. Код класу 4ips6rj
Тема уроку: «Розв’язування компетентні них задач». Відкрити
| |
9 клас
ІІ підгр
|
Виконати завдання в середовищі Classroom
Код класу 46jbt2i
Тема уроку: «Розв’язування компетентнісних задач»
Тема уроку: «Розв’язування компетентнісних задач»
|
Завдання на карантин з 27.04 по 01.05
Понеділок27.04 |
6 класІ підгр |
Тема уроку: «Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.»Створити проект в середовищі Скретч 3.0. Відкрити |
3 класІ підгр |
Тема уроку: «Доповідач/доповідачка та презентація. Культура
презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.»
|
|
5 класІ підгр |
Тема уроку: «Складання та виконання проектів з використанням циклів з лічильником. Практична робота 5»Пройти тестування, виконати практичну роботу. Відкрити |
|
7 класІ підгр |
Тема уроку: «Опис моделей у середовищі програмування». Опрацювати навчальну презентацію, створити проект в онлайн-середовищі Scratch 3.0 Відкрити |
|
Вівторок28.04 |
2 класІІ підгр |
Тема уроку: «Зміна виконавця у середовищі Скретч»Опрацювати навчальну презентацію. Виконати практичне завдання на сайті Скретч 3.0. Відкрити |
9 класІ підгр |
|
|
Середа29.04 |
8 клас |
Виконати
завдання в середовищі Classroom. Код класу 4ips6rj
|
4 класІ підгр |
Тема уроку: «Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру».Опрацювати навчальну презентацію, створити власну карту та додати відповідні мітки. Відкрити |
|
5 класІІ підгр |
Тема уроку: «Алгоритми з розгалуженнями»Опрацювати навчальну презентацію, опрацювати за підручником ст. 127-131, створити проект в онлайн середовищі Скретч 3.0 та додати його до таблиці виконаних робіт. Відкрити |
|
7 класІІ підгр |
Тема уроку: «Створення ігрового проекту». Опрацювати навчальну презентацію та виконати практичну роботу на сайті в онлайн-середовищі Scratch 3.0 Відкрити |
|
Четвер30.04 |
6 класІІ підгр |
Тема уроку: «Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію»Створити проект та додати його до таблиці виконаних робіт. Відкрити |
10 клас |
Тема
уроку: «Заливка об'єктів. Робота з градієнтами. Прозорість. Градієнтна сітка»Опрацювати
теоретичний матеріал, опларювати навчальні відео, створити зображення у
будь-якому доступному вам векторному графічному редакторі, оформити та
відправити на електрону пошту. ВідкритиТема
уроку: «Художні ефекти. Робота з символьними об'єктами. Робота з текстом.
Макетування. Художнє оформлення тексту. Ділова графіка»Опрацювати
теоретичний матеріал, створити макет власної візитки у будь-якому доступному
вам векторному графічному редакторі, оформити та відправити на електрону
пошту.
|
|
8 клас |
Виконати завдання в середовищі Classroom. Код
класу 4ips6rj
|
|
9 класІІ підгр |
Тема
уроку: «Практична
робота 13. Конструювання сайтів з
використанням онлайн-систем»Виконати
практичне завдання. Додати посилання на віртуальну дошку. Пройти тестування.
|
Завдання на карантин з 21.04 по 24.04
Вівторок
21.04
|
2 клас
ІІ підгр
|
Тема уроку: «Передбачення результату виконання
алгоритму»
Опрацювати навчальну презентацію. Виконати
практичне завдання на сайті. Відкрити
|
9 клас
І підгр
|
Тема уроку: «Поняття мови розмітки гіпертексту.
Етапи створення веб-сайтів»
Опрацювати навчальну презентацію. Опрацювати
підручник ст.258-262.Виконати практичне завдання.
Тема уроку: «Конструювання сайтів. Використання
онлайн-систем конструювання сайтів»
Опрацювати навчальну презентацію. Опрацювати
підручник ст.262-267. Виконати практичне завдання. Додати створений сайт на
віртуальну дошку. Відкрити
|
|
Середа
22.04
|
8 клас
|
Тема уроку: «Складання алгоритмів опрацювання
величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання»
Опрацювати навчальну презентацію, опрацювати
навчальні відео, зробити конспект.
|
4 клас
І підгр
|
Тема уроку: «Електронні карти. Режими перегляду
карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами».
Опрацювати навчальну презентацію, виконати практичне
завдання. Відкрити
|
|
5 клас
ІІ підгр
|
Тема уроку: «Складання
та виконання проектів з використанням циклів з лічильником. Практична робота 5»
Пройти тестування, виконати практичну роботу. Відкрити
|
|
7 клас
ІІ підгр
|
Тема уроку: «Опис моделей у середовищі програмування». Опрацювати навчальну презентацію, створити
проект в онлайн-середовищі Scratch
3.0 Відкрити
|
|
Четвер
23.04
|
6 клас
ІІ підгр
|
Тема уроку: «Розробка сценарію майбутнього
програмного проекту.»
Створити проект в середовищі Скретч 3.0. Відкрити
|
10 клас
|
Виконати завдання в середовищі Classroom
Код класу 6n6ydlz
|
|
Тема уроку: «Маскування. «Живі» переходи.
Спотворення і деформація» Відкрити
|
||
8 клас
|
Тема уроку: «Практична робота 13.
Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для
опрацювання величин.
Пройти тестування, опрацювати навчальне відео, зробити
конспект до практичного завдання. Відкрити
|
|
9 клас
ІІ підгр
|
Тема уроку: «Поняття мови розмітки гіпертексту.
Етапи створення веб-сайтів»
Опрацювати навчальну презентацію. Опрацювати
підручник ст.258-262.Виконати практичне завдання.
Тема уроку: «Конструювання сайтів. Використання
онлайн-систем конструювання сайтів»
Опрацювати навчальну презентацію. Опрацювати
підручник ст.262-267. Виконати практичне завдання. Додати створений сайт на
віртуальну дошку.
|
Завдання на карантин з 13.04 по 17.04
Понеділок
13.04
|
6 клас
І підгр
|
Тема уроку: «Вкладені алгоритмічні структури
повторення та розгалуження»
Виконати вправи, створити проект. Пройти
тестування. Відкрити
|
3 клас
І підгр
|
Тема уроку: «Таблиці в тексті: орієнтування
в клітинках. Доповнення таблиць.»
Опрацювати навчальну презентацію, інтерактивну
вправу та виконати завдання в текстовому процесорі Word. Відкрити
|
|
5 клас
І підгр
|
Тема уроку: «Алгоритми з повтореннями»
Опрацювати навчальну презентацію, пройти тестування,
створити проект в онлайн середовищі Скретч 3.0. Відкрити
|
|
7 клас
І підгр
|
Тема уроку: «Складання та виконання алгоритмів із
повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч. Практична робота 7». Опрацювати навчальну презентацію, пройти
тестування та виконати практичну роботу на сайті в онлайн-середовищі Scratch
3.0 Відкрити
|
|
Вівторок
14.04
|
2 клас
ІІ підгр
|
Тема уроку: «Комп’ютерне середовище виконавців»
Опрацювати навчальну презентацію. Виконати практичне завдання на
сайті. Відкрити
|
9 клас
І підгр
|
Виконати завдання в середовищі Classroom
Код класу 46jbt2i
Тема уроку: «Створення і використання спільних
електронних закладок. Канали новин»
Тема уроку: «Практична
робота. 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів.
Опитування з використанням онлайн-форм»
|
|
Середа
15.04
|
8 клас
|
Виконати завдання в середовищі Classroom. Код
класу 4ips6rj
Тема уроку: «Цикл з передумовою» Відкрити
|
4 клас
І підгр
|
Тема уроку: «Використання логічних
висловлювань з «якщо - то...».
Опрацювати навчальну презентацію, виконати інтерактивну
вправу та практичне завдання. Відкрити
|
|
5 клас
ІІ підгр
|
Тема уроку: «Алгоритми з повтореннями»
Опрацювати навчальну презентацію, пройти тестування,
створити проект в онлайн середовищі Скретч 3.0. Відкрити
|
|
7 клас
ІІ підгр
|
Тема уроку: «Складання та виконання алгоритмів із
повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч. Практична робота 7». Опрацювати навчальну презентацію, пройти
тестування та виконати практичну роботу на сайті в онлайн-середовищі Scratch
3.0 Відкрити
|
|
Четвер
16.04
|
6 клас
ІІ підгр
|
Тема уроку: «Вкладені алгоритмічні структури
повторення та розгалуження»
Виконати вправи, створити проект. Пройти
тестування. Відкрити
|
10 клас
|
Виконати завдання в середовищі Classroom
Код класу 6n6ydlz
Тема
уроку: «Основні інструменти для малювання» Відкрити
|
|
8 клас
|
Виконати завдання в
середовищі Classroom. Код класу 4ips6rj
Тема уроку: «Цикл з післяумовою» Відкрити
|
|
9 клас
ІІ підгр
|
Виконати завдання в середовищі Classroom
Код класу 46jbt2i
Тема уроку: «Створення і використання спільних
електронних закладок. Канали новин»
Тема уроку: «Практична
робота. 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів.
Опитування з використанням онлайн-форм»
|
Завдання на карантин з 06.04 по 10.04
Понеділок
06.04
|
6 клас
І підгр
|
Виконати інтерактивну вправу та практичне завдання на сайті. Пройти тестування. Відкрити
|
3 клас
І підгр
|
Опрацювати навчальну презентацію, інтерактивну вправу та виконати завдання в текстовому процесорі Word. Відкрити
| |
5 клас
І підгр
|
Опрацювати навчальні презентації, створити проект в онлайн середовищі Скретч 3.0. Відкрити
| |
7 клас
І підгр
|
Опрацювати навчальну презентацію та виконати практичну роботу на сайті в онлайн-середовищі Scratch 3.0 Відкрити
| |
Вівторок
07.04
|
2 клас
ІІ підгр
|
Опрацювати навчальну презентацію. Виконати інтерактивні вправи та практичне завдання на сайті. Відкрити
|
9 клас
І підгр
|
Виконати завдання в середовищі Classroom
Код класу 46jbt2i
Урок 1 «Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.»
Урок 2 «Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм»
| |
Середа
08.04
|
8 клас
|
Виконати завдання в середовищі Classroom. Код класу 4ips6rj
Урок «Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. Цикл з лічильником» Відкрити
|
4 клас
І підгр
| Опрацювати навчальну презентацію, виконати інтерактивну вправу та практичне завдання. Відкрити | |
5 клас
ІІ підгр
|
Опрацювати навчальні презентації, створити проект в онлайн середовищі Скретч 3.0. Відкрити
| |
7 клас
ІІ підгр
|
Опрацювати навчальну презентацію та виконати практичну роботу на сайті в онлайн-середовищі Scratch 3.0 Відкрити
| |
Четвер
09.04
|
6 клас
ІІ підгр
|
Виконати інтерактивну вправу та практичне завдання на сайті. Пройти тестування. Відкрити
|
10 клас
|
Опрацювати теоретичний матеріал, пройти тестування та виконати практичне завдання.
Урок №1 «Символи та образи. Художній образ. Знакові системи. Принципи побудови знаків. Стилістична єдність». Відкрити
| |
8 клас
|
Виконати завдання в середовищі Classroom.
Код класу 4ips6rj
Урок «Цикл з лічильником» Відкрити
| |
9 клас
ІІ підгр
|
Виконати завдання в середовищі Classroom
Код класу 46jbt2i
Урок 1 «Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.»
Урок 2. «Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм»
|
Завдання на карантин з 23.03 по 27.03
Понеділок
23.03
|
6 клас
І підгр
|
Опрацювати навчальну презентацію та виконати практичне завдання на сайті. Відкрити
|
3 клас
І підгр
|
Опрацювати навчальну презентацію та виконати завдання в текстовому процесорі Word. Відкрити
| |
5 клас
І підгр
|
Опрацювати навчальну презентацію, виконати інтерактивні вправи, пройти тестування. Виконати практичне завдання в онлайн середовищі Scratch 3.0
| |
7 клас
І підгр
|
Опрацювати навчальну презентацію та виконати практичну роботу на сайті в онлайн-середовищі Scratch 3.0 Відкрити
| |
Вівторок
24.03
|
2 клас
ІІ підгр
|
Опрацювати навчальну презентацію, виконати завдання, вправи на сайті Відкрити
|
9 клас
І підгр
|
Виконати завдання в середовищі Classroom
Код класу 46jbt2i
Урок 1. Практична робота "Створення простих векторних зображень"
Урок 2. Підсумковий з теми «Комп'ютерна графіка»
| |
Середа
25.03
|
8 клас
|
Виконати завдання в середовищі Classroom. Код класу 4ips6rj
Урок «Прапорці. Поле з розкривним списком. Перемикачі» Відкрити
|
4 клас
І підгр
|
Опрацювати навчальну презентацію, виконати інтерактивну вправу та практичне завдання в онлайн-середовищі Scratch 3.0 Відкрити
| |
5 клас
ІІ підгр
|
Опрацювати навчальну презентацію, виконати інтерактивні вправи, пройти тестування. Виконати практичне завдання в онлайн середовищі Scratch 3.0
| |
7 клас
ІІ підгр
|
Опрацювати навчальну презентацію та виконати практичну роботу на сайті в онлайн-середовищі Scratch 3.0 Відкрити
| |
Четвер
26.03
|
6 клас
ІІ підгр
|
Опрацювати навчальну презентацію та виконати практичне завдання на сайті. Відкрити
|
10 клас
|
Опрцювати навчальну презентацію, пройти тестування.
Урок "Колір. Теорія кольору. Колористика. Колірний круг. Система Pantone. Колір в рекламі. Насиченість, світлість, колірний тон, психологія кольору. Створення гармонійних колірних поєднань." Відкрити
Урок "Основи теорії дизайну. Стиль та композиція в дизайні." Відкрити | |
8 клас
|
Опрацювати підручник ст. 207-212, пройти тестування Відкрити
| |
9 клас
ІІ підгр
|
Виконати завдання в середовищі Classroom
Код класу 46jbt2i
Урок 1. Практична робота "Створення простих векторних зображень"
Урок 2. Підсумковий з теми «Комп'ютерна графіка»
|
Завдання на карантин з 16 по 20 березня
Понеділок
16.03
|
6 клас
І підгр
| |
3 клас
І підгр
| ||
5 клас
І підгр
| ||
7 клас
І підгр
|
Опрацювати навчальну презентацію та виконати практичну роботу на сайті в онлайн-середовищі Scratch 3.0 Відкрити
| |
Вівторок
17.03
|
2 клас
ІІ підгр
| |
9 клас
І підгр
|
Виконати завдання в середовищі Classroom
Відкрити посилання. Код класу 46jbt2i
| |
Середа
18.03
|
8 клас
|
Виконати завдання в середовищі Classroom
Відкрити посилання. Код класу 4ips6rj
|
4 клас
І підгр
| ||
5 клас
ІІ підгр
| ||
7 клас
ІІ підгр
|
Опрацювати навчальну презентацію та виконати практичну роботу на сайті в онлайн-середовищі Scratch 3.0 Відкрити
| |
Четвер
19.03
|
6 клас
ІІ підгр
| |
10 клас
|
Виконати завдання в середовищі Classroom
Відкрити посилання. Код класу 6n6ydlz
| |
8 клас
|
Виконати завдання в середовищі Classroom
Відкрити посилання. Код класу 4ips6rj
| |
9 клас
ІІ підгр
|
Виконати завдання в середовищі Classroom
Відкрити посилання. Код класу 46jbt2i
|
Немає коментарів:
Дописати коментар